miercuri, 10 martie 2010

Victima fiului lui Ţânţăreanu vrea scuze în genunchi

O petrecere care s-a vrut a fi un cadou de 8 Martie pentru soţia sa s-a terminat, in noaptea de duminică spre luni, la spital pentru Dragoş Mihalache, prim-vicepreşedintele asociaţiei patronale Ugir. Omul de afaceri susţine că a fost bătut, în Restaurantul The Brick, din Paradisul Verde, Ilfov, de Dragoş, fiul excentricului miliardar Cristian Ţânţăreanu


La finalul cinei, iritat de preţul mult prea mare pe care trebuia să-l plătească pentru ce consumase împreună cu soţia, cu fiica lor şi cu câţiva amici, Mihalache ar fi avut un schimb de replici cu şeful de sală al localului. Când lucrurile s-au calmat, în scenă şi-a făcut apariţia Dragoş Țânţăreanu. “Am avut un comentariu cu şeful de sală, dar am achitat şi voiam să plecăm.

Îmi propusesem să vorbesc a doua zi cu proprietarul. Atunci a apărut această bestie şi m-a lovit cu un mare lemn în cap, cu un picior de scrumieră... Mi-a spart şi un dinte. Era într- o evidentă stare de ebrietate. O să-l dau în judecată... Sau nu se ştie... Poate doar să vină să plângă, să-şi ceară scuze în genunchi. În general, e un tip nervos, paranoic”, ne-a declarat Mihalache. Cazul a fost preluat de poliţiştii ilfoveni. Cel mai probabil, Dragoş ţânţăreanu va fi cercetat pentru loviri şi alte violenţe. Victima a suferit o rană la cap care a fost cusută de medici. Până la închiderea ediţiei, Dragoş Țânţăreanu nu a putut fi contactat.

Afaceristul ar vrea să-i împace

“Eu nu tolerez asemenea scandaluri în familia mea. În seara asta îi chem la mine acasă pe fiul meu şi pe Dragoş Mihalache, să ascult variantele lor şi să rezolvăm această situaţie, să-i împac. Acum nu ştiu cine e de vină. Cert e că s-au îmbătat amândoi şi au luat la bătaie. Existau animozităţi între ei de mai mult timp, pentru că Dragoş Mihalache venea la noi la restaurant şi nu plătea. Oricum, amândoi sunt destul de «avariaţi». Fiul meu are şi el semne pentru că Dragoş a încercat să-l stranguleze”, ne-a declarat Cristian Ţânţăreanu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu