miercuri, 31 martie 2010

Lui Liviu i-au plăcut femeile şi băutura

Ramona Teiceanu (30 de ani) - Ami, pentru prieteni -, femeia cu care Liviu Varciu are o fetiţă in varstă de opt ani, a vorbit ieri pentru prima oară cu Adelina, fosta soţie a vedetei de la PRO TV.


“După ce am vorbit cu Adelina mi-am dat seama că Liviu şi-a bătut joc de amândouă”, a declarat Ami, în exclusivitate pentru Libertatea. “Niciodată Adelina nu a avut ceva împotriva fetiţei mele, Carmina Maria, aşa cum susţine Liviu. Din contră, mi-a spus că de multe ori a vrut să vină cu Liviu să o viziteze, dar el a oprit-o spunându-i că am probleme cu capul. Apoi venea şi îmi spunea mie că Adelina nu mă suportă. Ne minţea pe amândouă şi ne monta una împotriva celeilalte. Am crezut că s-a schimbat, dar mi-am dat seama că m-am înşelat. Tot un mincinos şi un nesimţit rămâne. Am rămas şocată după discuţia pe care am avut-o cu Adelina. Mi-a povestit cum o înşela, cum venea nopţile beat din cluburi unde cheltuia o groază de bani, iar fetiţei sale abia dacă-i trimitea cinci milioane pe lună... Ce să mai zic, ăsta este Liviu: un om fals, căruia toată viaţa i-au plăcut femeile şi băutura. El e problema aici, nu fetiţa, nu Adelina sau eu. Gândiţi-vă că femeia asta a stat un an cu el în casă, deci ştie bine ce poamă e”, ne-a mai spus Ami.

Adelina: «Locul meu nu e lângă el»             

De partea cealaltă, Adelina a confirmat varianta lui Ami: “Îmi pare nespus de rău că nu l-am cunsocut pe soţul meu nici măcar 5%. Asta mă doare mai tare decât faptul că m-a înşelat. Liviu joacă teatru, se victimizează. Ştie el bine prin ce am trecut, cum mă lăsa noaptea în casă şi pleca. Ştie la ce am renunţat pentru el. Nu vreau să-l denigrez, deşi aş putea, pentru că l-am iubit foarte mult. Sunt o doamnă şi locul meu nu e lângă el. Nu mai există cale de împăcare, nici măcar nu vreau să mai văd vreo poză cu el”, a declarat Adelina pentru Libertatea.

Şi-a acuzat nevasta că nu i-a acceptat copilul

Liviu şi Adelina se află în divorţ, după ce femeia l-a acuzat de infidelitate pe fostul component al trupei L.A. La rândul lui, Liviu a declarat ieri pentru Libertatea că motivul divorţului e că Adelina nu a putut să suporte gândul că el avea un copil dintr-o relaţie anterioară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu