luni, 29 martie 2010

Bote despre Bianca: "Poate a făcut «ménage à trois» cu Cristea şi prietena ei"

Cunoscutul creator de modă Cătălin Botezatu a declarat intr-un interviu acordat pentru ''Ziarul Ring'' că a renunţat să o mai sprijine din punct de vedere profesional pe Bianca Drăguşanu şi susţine că "dacă ar avea un gram de bun-simţ, s-ar retrage din lumea mondenă".



"Ea s-a folosit de trucuri ieftine, cum ar fi sinuciderea, dar dacă vrei să te omori din dragoste sau din demenţă, o faci pur şi simplu fără să ameninţi sau să anunţi înainte. Bianca e bolnavă mintal, iar eu cu asemenea oameni n-am ce să mai vorbesc. Joi seară am cedat nervos, m-am dus la ea şi i-am spus că îmi vine să o omor, pentru că eu nu meritam aşa ceva la câte am făcut pentru ea. Cred că, dacă ar avea un gram de bun-simţ, s-ar retrage din lumea mondenă, ar renunţa la emisiunea lui Capatos şi ar arăta că suferă şi n-ar apărea mâine (n.r. - astăzi la „Un show păcătos") zâmbitoare.", a spus Botezatu despre Bianca Drăguşanu, care, potrivit designerului, "câştiga chiar mai mult decât Capatos", după ce i-a crescut cota.


Legat de escapada fostei sale iubite, care a mers acasă la petrecăreţul dinamovist Adrian Cristea, unde a stat întreaga noapte, designerul spune că nu crede în inocenţa Biancăi Drăguşanu şi nu se lasă păcălit de "zâmbetele false" ale blondei.


"Doar dacă eşti tâmpit şi orb poţi să te gândeşti că nu s-a întâmplat nimic în apartamentul lui Cristea şi că doar şi-a însoţit prietena. Poate a făcut «ménage à trois» cu Cristea şi prietena ei. În cazul meu, e greu să mă păcălească cineva. Poate să fie şi nevinovată, m-a deranjat ideea în sine. De când sunt cu ea am suportat umilinţe, zâmbete false care m-au durut, dar m-am gândit că poate nu are minte, că poate i s-a urcat celebritatea la cap. Am trecut cu vederea, dar de această dată nu mai există cale de întoarcere.", a declarat, pentru ziarulring.ro, Cătălin Botezatu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu