vineri, 12 martie 2010

Ramona Bădescu: «Nu-mi plac tinerii, miros a lapte»

Pentru Ramona Bădescu (41 de ani), Răduleasca nu e un model. Spre deosebire de diva de 40 de ani, care s-a cuplat cu un bărbat cu 11 ani mai mic decât ea, Dani Oţil, frumoasa brunetă stabilită în Italia spune că preferă domnii mai... în vârstă. “Nu-mi plac tinerii, miros a lapte”, declară ea.

Trecută deja printr-un mariaj, Ramona nu mai pune mare preţ pe instituţia căsătoriei. Îşi doreşte doar să iubească şi să fie iubită. “Bărbatul cu care eu aş putea avea o relaţie trebuie să fie în primul rând mai mare decât mine. Nu m-aş cupla cu unul mai tânăr. Apoi, trebuie să mă fascineze, pentru că sunt greu de cucerit. Căsătoria nu mă interesează în acest moment. O văd ca pe o rutină, o plafonare”, spune ea.

Ramona se pregăteşte acum de lansarea unui album pe piaţa muzicală şi se ocupă în continuare de soarta românilor din Italia, din postura de delegat al primarului Romei. I-ar plăcea să mai lucreze în televiziune în România, unde să aibă propria emisiune, dar dacă va fi pusă să aleagă între ţara natală şi cea adoptivă, va opta pentru cea din urmă. “Acolo se câştigă mult mai bine. De când sunt acolo, mi-am luat tot ce am vrut şi am mai şi pus deoparte”, recunoaşte ea.

Ar apela la inseminare artificială pentru a avea un copil

Ramona îşi doreşte foarte mult un copil, dar dacă nu va rămâne gravidă cu bărbatul iubit, e dispusă să apeleze chiar şi la inseminare artificială pentru a deveni mamă. Cât despre adopţie... “Eu am adoptat la distanţă doi copii, cărora le trimit lunar bani şi tot ce au nevoie”, spune ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu