luni, 15 martie 2010

Iulia Tăbăcaru: "Nu pozez nud pentru că mi-e ruşine de tata"

Iulia Tăbăcaru (21 de ani), iubita stelistului Cristi Tănase, e pudică! Deşi săptămana trecută a defilat cu nonşalanţă intr-un club din Bucureşti cu un penis desenat pe spate, bomba-sexy a fost intimidată, ieri, de o ofertă venită de la o revistă pentru bărbaţi.




Iulia Tăbăcaru s-a lansat de curând în lumea prezentărilor de modă, participând deja la două evenimente de acest gen. Dacă la prima apariţie s-a mulţumit să defileze într-o elegantă rochie de mireasă, săptămâna trecută, într-un club din Capitală, bomba-sexy a incendiat atmosfera, prezentând lenjerie intimă.



Cum formele apetisante ale focoasei brunete nu pot lăsa indiferent nici un bărbat, nu-i de mirare că o publicaţie pentru adulţi i-a înaintat o ofertă: “Cei de la Playboy m-au întrebat dacă aş fi de acord să fac un pictorial. I-am refuzat. Deocamdată. Spun deocamdată, pentru că niciodată nu se ştie ce va fi. Dar acum nu cred că e un moment potrivit ca eu să apar într-o astfel de publicaţie. Plus că mi-ar fi foarte mare ruşine de tata. Nici nu vreau să mă gândesc cum ar reacţiona dacă m-ar vedea în fotografii nud”, ne-a dezvăluit Iulia.



Întrebată cum de s-a lăsat convinsă să prezinte lenjerie intimă cu penisuri desenate pe spate, Iulia ne-a răspuns prompt: “Nu am ştiut. Sunt dezgustată. Mi-am dat seama că lumea este foarte rea. Mă gândesc serios să nu mai particip la nici o prezentare de modă. Dacă ştiam că acel costum are desenat pe spate un penis, nu l-aş fi îmbrăcat vreodată”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu