luni, 29 martie 2010

Liviu Vârciu Divorţez de Adelina

Liviu Varciu a vorbit in emisiunea Happy Hour despre căsătoria cu Adelina şi s-a declarat foarte dezamăgit de relaţia pe care a avut-o cu aceasta. De asemenea, el a hotărât să renunţe la verigheta pe care o purta.

"Am greşit faţa de fetiţa mea, că nu am văzut-o atâta timp... Această fiinţă, care a fost soţia mea, îmi face un lucru foarte urât. Am avut o soţie foarte frumoasă, dar nu va mai fi a mea. Am rugat-o să îşi facă bagajele şi să plece", a spus Liviu cu lacrimi în ochi.

"A avut o viaţa foarte frumoasă înainte, cu elicoptere şi maşini scumpe, probabil acum a zis că nu mai vrea să stea la Dristor în patru camere. Singurul lucru pe care i-l reproşez e că nu a vorbit cu mine despre problemele noastre... M-am îndrăgostit cum nu m-am îndrăgostit niciodată, dar am şi suferit cum n-am făcut-o vreodată. Nu mai vreau să trec prin asta niciodată. Divorţez de Adelina", a încheiat fostul component al trupei LA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu