duminică, 28 martie 2010

Adrian Enache l-a făcut indirect mincinos pe Mihai Morar

Iubitul Iulianei Marciuc e şocat: realizatorul show-ului „Răi, da’ buni” îl acuză că i-a pretins 3.000 de euro pentru a apărea în studioul Antenei 2. Adrian Enache a declarat însă pentru „ring” că nu a avut cu Mihai Morar nicio discuţie despre onorariul său. Mai mult, artistul crede că răbufnirea lui Morar a fost provocată de apariţiile sale la Cătălin Măruţă („Happy Hour”, Pro TV) şi la Mihaela Tatu („Celebri sau nu”, Antena 2).

„Până acum am avut o impresie bună despre Mihai Morar, dar după ce a făcut acum am rămas mut. M-a
mai numit «Elvis de Galaţi», dar educaţia nu-mi permite să mă cobor la nivelul lui şi nici să vin la emisiunea lui de doi lei. Mihai Morar îşi dă singur în cap când spune că eu mă consider «cel mai mare entertainer» şi că de doi ani echipa lui umblă după mine să mă aducă în emisiune. Asta nu denotă că îţi place ceea ce fac, dar mă vrei cu orice preţ?!”, spune Adrian Enache.


„Regret că n-am o emisiune de 3.000 de euro”, a declarat Morar pentru „Acces Direct”, la Antena 1. Mai mult, omul de televiziune ţine să-l contrazică pe Adrian Enache în privinţa popularităţii, afirmând că singurele emisiuni unde cântăreţul face rating sunt cele „în care vorbeşte despre divorţ şi Iuliana Marciuc”. Mihai Morar nu ezită să atace sub centură, folosind, din lipsă de inspiraţie probabil, chiar... „armele” lui Enache: „Spune despre mine că nu sunt bărbat... Îmi pare rău, Iuliana, dar lui Adrian i-ar mai trebui nişte... ceva ce se ciocneşte de Paşte”. Surse din Antena 2 au declarat, pentru „ring”, că Morar nu are buget pentru invitaţi şi e încurajat să facă scandal cu orice preţ, pentru ca audienţa emisiunii sale să ajungă la un prag rezonabil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu