duminică, 28 martie 2010

''Serbez Floriile chiar daca nu este ziua mea'' a declarat actriţa şi cântăreaţa Crina Matei

De Florii, vedetele vor sărbători ziua numelui prin muncă, în timp ce seara o vor dedica celor dragi. Dacă Oana şi Viorel Lis au dublu motiv de sărbătoare, actriţa şi cântăreaţa Crina Matei „profită” de această zi.

Pentru că de Paşte va petrece ca în fiecare an cu familia, Crina Matei aşteaptă şi în acest an urările de „La mulţi ani!” de Florii, chiar dacă nu este ziua ei.
„În acte, pe mine mă cheamă Ecaterina dar din copilărie toţi mi-au spus Crina, aşa că în fiecare an am profitat de această sărbătoare pentru a petrece. Eu chiar consider că este ziua mea şi primesc de fiecare dată foarte multe urări. În acest an însă voi avea de prezentat un eveniment, apoi, dacă timpul îmi va permite, voi merge la Teledonul organizat în acea zi de TVR”, a declarat actriţa şi cântăreaţa Crina Matei
„Nu ştiu ce-o să fac. Oricum, sâmbătă voi avea treabă toată ziua, deci nu se pune problema să plecăm din Bucureşti. Vom vedea atunci, nici nu ştiu dacă vom face ceva special, că ziua mea e şi de Sfântul Ion”, a declarat ştirista Antenei 1 Crina Abrudan.


„Duminică voi serba prin muncă. Mergem la Ploieşti să facem grafica unui album care urmează să apară. Seara, probabil, vom ieşi la un restaurant.”- Florin Chilian„Duminică e şi ziua mea, nu doar a lui Viorel. Mă mai cheamă şi Lăcrămioara. Soţului meu o să-i cumpăr un parfum. Mi-ar plăcea să mergem la munte, că e frumos afară, dar să vedem dacă vor şi prietenele mele. Distracţia e mai mare când suntem mai mulţi”, a declarat Oana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu