marți, 23 martie 2010

Roxana Ciuhulescu: "Nu voi mai poza niciodată goală"

Roxana Ciuhulescu, femeia cu cele mai lungi picioare din România, are probleme de fiecare dată când trebuie să-şi cumpere haine. Prezentatoarea Tv mărturiseşte că-şi găseşte pantaloni potriviţi lungimii picioarelor ei numai în ţările scandinave , unde oamenii sunt mult mai înalţi ca românii.


Ca mărime, da, găsesc pantaloni, dar nu şi ca lungime. Am găsit haine potrivite, dar în ţările scandinave, unde oamenii oricum sunt mult mai înalti decât media de înălţime de la noi", spune Roxana pentru perfecte.ro

De când s-a aşezat la casa ei şi a devenit mămică, Roxana şi-a schimbat concepţia asupra vieţii şi mărturiseşte că, deşi nu regretă că a pozat în Playboy, nu ar mai repeta experienţa niciodată.

„Nu mi-a fost niciodată ruşine că am pozat într-o revistă pentru adulţi, a fost o pârghie bună de lansare, dar nu aş mai repeta experienţa. Între timp am devenit familistă, am un copil minunat şi sunt fericită cu ce am realizat până acum", spune Roxana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu