marți, 9 martie 2010

George Tal: "În situaţia Danielei e greu să-şi găsească un iubit"

Povestea de dragoste dintre Daniela Gyorfi şi George Tal a ajuns la sfârşit. După o relaţie de trei ani, în care ba s-au certat, ba s-au împăcat, cei doi au decis să mergă pe drumuri diferite.

Motivul? Situaţia dificilă în care se află Daniela Gyorfi, care trebuie să aibă grijă de mama ei, imobilizată la pat. Cel puţin asta a susţinut George, aseară, în emisiunea "Un show păcătos". Mai mult, acesta a mărturisit că motivul separării dintre ei nu este tânăra alături de care a fost surprins.

"Daniela nu-mi este indiferentă. Am trecut prin multe împreună, însă viaţa merge înainte. Există un început şi un sfârşit în orice relaţie. Îi doresc să fie fericită şi împlinită, numai că în situaţia Danielei este foarte greu să găsească un partener. Eu sunt unul dintre bărbaţii din viaţa Danielei care a încercat să locuiască împreună cu ea, care a înţeles-o şi a făcut un efort. I-am demonstrat dragostea, însă nu am ştiut ce va urma", a declarat George în emisiunea "Un show păcătos".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu