marți, 9 martie 2010

Raluca Sandu: «M-am despărţit de Ciro»

Fiica preşedintelui Federaţiei Romane de Fotbal a luat decizia de a pune capăt relaţiei pe care o avea cu Ciro Castellano, după ce acesta a fost surprins de fotoreporterii Libertăţii cu amanta. "M-am despărţit de domnul Ciro Castellano", ne-a declarat ieri Raluca Sandu, care e însărcinată în luna a noua.


Devastată de vestea infidelităţii celui cu care trebuia să se căsătorească şi de faptul că a aflat acum, când trebuie să nască şi când mai are pe cap şi grija tatălui său, trecut printr-o operaţie de colon, Raluca nu a mai putut spune decât atât: “Vă rog să-mi respectaţi intimitatea şi dorinţa ca în aceste ultime săptămâni de sarcină să am parte de linişte atât pentru mine şi copilul meu, cât şi pentru familia mea”.


De partea cealaltă, Ciro a lăsat să se înţeleagă că nu a greşit cu nimic: “Femeia din poze e asociata mea, iar apartamentul e sediul firmei mele”. Ce uită Ciro să spună e că femeia, Lorena Păduraru, i-a fost iubită oficială cu trei ani în urmă şi că în ultima vreme Ciro a dormit mai toate nopţile pe la “birou”. Mai mult decât atât, conform unor apropiaţi, italianul ar fi fost surprins de Raluca Sandu, în urmă cu câteva luni, în pat cu o altă femeie. Acuzat de infidelitate, Ciro ar fi spus atunci că nu şi-a dorit copilul cu Raluca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu