miercuri, 17 martie 2010

Bianca: "Pentru un miliard de euro poate aş juca într-un film erotic"

Într-un interviu acordat revistei Tabu, Bianca Drăguşanu a recunoscut că pentru o sumă foarte mare de bani s-ar lăsa convinsă să joace într-un film erotic şi adaugă că primii bani câştigaţi de ea i-a făcut în liceu vânzându-şi hainele.


"Nu aş juca într-un film erotic nici pentru 5, nici pentru 10 milioane de euro, dar la un miliard de euro poate m-aş mai gândi", a spus blonda lui Botezatu.
"Sunt cerută în căsătorie anual"

Aceasta a povestit că a fost cerută destul de des de nevastă: "Am fost cerută în căsătorie de mai multe ori. Cam o dată pe an mi se întâmplă treaba asta începând de pe la 18 ani. Acum am 28 de ani, deci de vreo 10 ori".

Referitor la primii bani câştigaţi, Bianca a spus: "Cred că eram în liceu şi îmi vindeam hainele sau genţile pe care nu le mai purtam. Sau făceam tot de felul de afaceri. Cumpăram o fustă dintr-o parte şi o vindeam apoi mai scump. Iar primul obiect de lux pe care l-am avut a fost o poşetă Chanel de 1000 de euro".



Bianca Drăguşanu (foto) are şi planuri de viitor. La emisiunea de astăzi "Neaţa cu Răzvan şi Dani", starleta a spus: "Mi-ar plăcea să am un copil peste 20 de ani".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu