marți, 13 iulie 2010

AR FI TREBUIT S-O ARDA .................PE RUG

„Joi am filmat emisiunea, dar după ce am terminat, nu mi-a spus nimeni nimic. Seara am fost sunată de presă şi atunci am aflat. Mi-am sunat producătorii, dar ei nu ştiau nimic. Echipa nu are nicio vină”, a declarat Cosmina Păsărin,
„Nu aveau nici un motiv să mă dea afară”


Pe parcursul colaborării, Cosmina susţine că şi-a făcut treaba bine, fără a exista vreun reproş la adresa ei. „Nu aveau motive să mă dea afară şi le-au căutat. Nu am întârziat niciodată. Cred că le pare rău acum de ce-au făcut. Chiar dacă se răzgândesc, cine crezi că mai lucrează cu ei? Puteau să mă cheme la o discuţie şi înţelegeam, nu sunt absurdă, dar nu să procedeze aşa”, a povestit ea.
„Eram un biet colaborator”


Vedeta nu înţelege atitudinea conducerii, având în vedere că ei ştiau că ea lucrează şi ca MC (maestru de ceremonii). „Eram doar un biet colaborator. Eu semnam contractele cu ei pe săptămână, când au apărut pozele din club nici măcar nu apucasem să semnez contractul cu ei. Lucrez de patru ani ca MC, ei ştiau asta înainte de a mă angaja, nu mi-au pus nici o condiţie. Ca să ai pretenţii trebuie să vii cu nişte lucruri, să motivezi omul”, ne-a mai spus bruneta.„Show-uri erotice” pe... litoral



Având în vedere că şi-a încheiat colaborarea cu televiziunea naţională, bruneta se pregăteşte să plece la Costineşti, acolo unde are anumite angajamente. „Munca e pe primul loc, anul ăsta nu-mi iau vacanţă. Mă duc să mai fac nişte «show-uri erotice»”, ne-a spus Cosmina, uşor ironică.

Boşii de la televiziunea naţională au decis încetarea colaborării cu fostul „iepuraş” Playboy, după ce vedeta a apărut în câteva ipostaze provocatoare. Deşi se simte nedreptăţită, Cosmina Păsărin exclude orice revenire la emisiunea „Întâlnire DP2”, unde a activat aproximativ cinci luni. „Mă mir că nu m-au ars pe rug”, ne-a spus Cosmina, mărturisind că şefii ei nici măcar nu s-au obosit să-i comunice decizia, ea aflând din presă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu