luni, 8 februarie 2010

Zmărăndescu: "M-am gândit la sinucidere"


Luptătorul Cătălin Zmărăndescu, fostul bodyguard al finanţatorului stelist Gigi Becali, trece printr-o perioadă foarte dificilă după cele 29 de zile pe care le-a petrecut în arest anul trecut. Problemele economice mari l-au făcut pe Zmărăndescu să aibă nevoie de ajutorul unui prieten psiholog şi recunoaşte cu tărie că s-a gândit la sinucidere, conform spuselor sale din emisiunea "Happy Hour" de la PRO TV.

"A rămas doar numele pe care îl port cu mândrie din ceea ce era înainte. Plus o dorinţă de a nu mai repeta greşelile făcute. E ca şi cum te chinuieşti câteva luni de zile să escaladezi Everestul şi când crezi că ai ajuns în vârf, se desprinde o piatră şi ajungi jos. Diferenţa faţă de ce a fost înainte de arestare e ca de la Mercedes la Dacie. În general, oamenii slabi se gândesc la sinucidere dar aş fi mai slab să nu recunosc că am facut asta. E greu când ai de toate şi dintr-odată nu mai ai", a povestit Zmărăndescu la "Happy Hour".

"I-am rugat pe poliţişti să nu-mi sperie copiii"

Zmărăndescu a rememorat şi momentele de coşmar în care poliţiştii au venit la ora 6 dimineaţa în casa sa şi au început percheziţia.

"Nu-i prea plăcut să-mi amintesc că m-am trezit la ora 6 dimineaţă şi mi-a bătut Poliţia la uşă şi mi-au strigat să deschid. Nu ştii în aceste momente ce să faci mai întâi, ai copiii lângă tine şi nu ştii cum să-i protejezi. Eu i-am rugat frumos pe poliţişti să nu-mi sperie copiii şi s-au purtat foarte civilizat", a spus luptătorul.

"M-am mutat de la vilă în 3 camere"

După eliberarea din arest, sportivul a avut de-a face cu criza economică iar datoriile l-au făcut să piardă luxoasa vilă în care locuia în acea perioadă şi să se mute cu chirie, într-un apartament cu trei camere, alături de soţie şi cei doi copii.

"În perioada aia aveam o firmă de pază la care s-au făcut investiţii foarte mari. După care a venit nebunia asta cu criza, mulţi clienţi n-au mai plătit la timp iar oamenii trebuiau plătiţi. Erau vreo 400 şi ceva de angajaţi. Eu făcusem şi un împrumut la care am girat cu casa iar după ce am fost arestat nu mi-am mai plătit ratele. Acum locuiesc cu chirie în 3 camere, atunci locuiam în vilă", a declarat cu amărăciune Zmărăndescu.

"Gigi Becali e un subiect închis"

Cătălin a spus că nu s-ar mai întoarce niciodată să lucreze pentru Gigi Becali şi, în general, pentru niciun alt om bogat şi a povestit că patronul Stelei este un "subiect închis"

"Pentru mine, Gigi Becali e un subiect închis. Din momentul în care am fost arestat, n-am mai discutat unul cu celălalt, pur şi simplu s-a rupt legătura. Fiecare a luat-o pe drumul lui. Nici nu vreau să mă caute, sincer. Eu nu am de ce să-l caut. Dacă aş lua-o de la capăt, aş schimba cel mai bun loc de muncă pe care l-am avut vreodată. N-aş mai lucra pentru oameni foarte bogaţi niciodată", spune fostul bodyguard al miliardarului.

"Acum râd, a trecut vremea când o luasem pe câmpii"

Zmărăndescu mărturiseşte că a fost ajutat de unul dintre puţinii prieteni cu care a rămas, un psiholog, să treacă de perioada dificilă.

"Cinci degete la o mână sunt prea multe ca să-mi număr prietenii. Sunt vreo trei maxim, oameni care au fost lângă mine şi care m-au susţinut din toate punctele de vedere. Am un prieten bun care e şi psiholog, Alexandru, şi a reuşit să se joace cu creieraşii mei şi să mă ajute. Acum râd, a trecut vremea când o luasem pe câmpii", a încheiat sportivul.


Sursa:Liberatatea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu