sâmbătă, 13 februarie 2010

Sisu condamnat la patru ani de inchisoare


Tudor Sişu, partenerul lui Puya din trupa hip-hop "La Familia", a fost condamnat vineri de magistraţii Tribunalului Bucureşi la patru ani de închisoare cu executare. Însă sentinţa nu a fost una definitivă, ci cu drept de apel. Sişu a declarat pentru reporterii de la “Happy Hour” că exact asta va face şi dacă va fi totuşi condamnat la închisoare îşi va ispăşi pedeapsa şi apoi îşi va continua viaţa alături de familia lui.


“O să fac apel şi apoi recurs, dar vom trăi şi vom vedea. Eu m-am drogat mulţi ani şi am avut anturaje proaste, aşa am intrat în nişte probleme, dar nu tot ce scrie în documentele acelea legale e adevărat, am trecut de acele vremuri”, a mărturisit hip-hoper-ul.

Întrebat ce o să facă dacă va face totuşi închisoare acesta a spus: “Dacă o să intru la puşcărie, ce să fac, o să îmi ispăşesc pedeapsa şi apoi, când o să ies, o să-mi continui viaţa, aşa cum e acum”.

Sursa: Libertatea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu