joi, 22 aprilie 2010

Bote: "Liuba face parte din viaţa mea"

Cătălin Botezatu le-a scos în oraş pe Liuba şi fetiţa ei şi le-a făcut toate poftele, pentru a mai uita de problemele de acasă măcar pentru câteva ore.


Bote le-a dus pe Liuba şi fiica sa la un mall din Capitală, prin magazine şi pe la locul de joacă, unde preţ de câteva ore au lăsat grijile în urmă. Designerul mărturiseşte că a ales să petreacă timp cu Liuba şi în afara repetiţiilor pentru că acum "face parte din viaţa lui", scrie site-ul emulte.ro.

"Liuba şi fetiţa ei nu au fost până acum la un mall şi m-am gândit că le-aş face o mare bucurie să le duc la magazine, să ne jucăm, să petrecem puţin timp împreună în afara sălii de repetiţii, ca să se mai relaxezeşi ele. Am încercat pentru câteva ore să consider că ele sunt familia mea, pentru că până la urmă Liuba face parte deja din viaţa mea. Nu am crezut că voi fi în stare să vibrez la problemele unui necunoscut, însă în această emisiune mi-am dat frâu liber emoţiilor, am plâns, mi-am arătat slăbiciunile, însă aşa am simţit să fac, nu-mi este ruşine", a mărturisit Cătălin Botezatu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu