vineri, 2 aprilie 2010

Ami, fosta iubită a lui Liviu Vârciu: «Mi-am dat seama că Adelina minte»

Răsturnare de situaţie in scandalul dintre Liviu Varciu şi fosta sa soţie, Adelina. Ramona Teiceanu (Ami), femeia cu care vedeta Pro TV are o fetiţă de 8 ani, pe nume Carmina-Maria, a trecut de partea fostului ei iubit.


“Mi-am dat seama că am fost manipulată de fosta soţie a lui Liviu şi că lucrurile nu stau întocmai cum mi-a spus ea. Am discutat cu Liviu şi am realizat că s-a schimbat mult în bine. Cel puţin în privinţa sentimentelor pe care le are faţă de fetiţa noastră. Ştiu că nu a făcut cât a trebuit, dar mi-a promis că de azi înainte o va vizita lunar şi se va asigura că nu-i va lipsi nimic. E urât că Adelina nu a spus întotdeauna adevărul şi că se foloseşte de fetiţa mea pentru a se scuza că nu mai merge căsnicia sa cu Liviu. Din câte am înţeles, pe ea chiar a deranjat- o copilul meu, dar nu a vrut să recunoască. Nu ştiu de ce a făcut tot acest scandal, probabil pentru publicitate. Dacă într-adevăr are dovezi că Liviu a înşelat-o, de ce nu le publică?”, a declarat în exclusivitate pentru Libertatea cea cunoscută de prieteni sub apelativul Ami.

Nu se va întoarce la vedeta PRO TV


“Îmi pare rău că am acţionat la nervi”, spune Ami, care a ţinut să puncteze că nu se pune problema să se împace cu Liviu.

Divorţ din cauza fetiţei?

Adelina şi Liviu Vârciu au decis să se despartă cu două săptămâni în urmă. Femeia l-a acuzat că a înşelat-o, iar Liviu susţine că adevăratul motiv al rupturii e că Adelina nu a vrut să audă de fetiţa lui din relaţia cu Ami. Cu două zile în urmă, fosta Ami a sărit în apărarea Adelinei, acuzându-l pe Liviu că le-a manipulat pe amândouă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu