duminică, 27 februarie 2011

Monica Columbeanu: Iri a fost mai preocupat de afaceri decât de fiica lui - VIDEO

Până la o separare definitivă lupta pentru custodia fetiţei este în toi.

Monica speră de pe acum să câştige disputa pentru că: " Soţul meu s-a implicat mai mult în activitatea sa profesională decât în relaţiile sale cu fetiţa noastră, încercările mele de a-i apropia pe cei doi având şanse minime, ceea ce m-a determinat să îi acord fiicei mele mai multă atenţie pentru a compensa lipsa de afecţiune şi preocupare a tatălui".

Video www.stirileprotv.ro


Monica Columbeanu: Iri a fost mai preocupat de afaceri decat de fiica lui

StirileProTV.ro
Tanara nevasta de milionar transmite sec: "relatiile noastre de casnicie sunt atat de grav si iremediabil vatamate incat continuarea mariajului este imposibila."

Drept urmare, ea vrea de la Irinel Columbeanu un sfert din castigurile lui lunare, ca sa o creasca pe Irina, fetita lor de 4 ani. Generos, domnul promite ca o va ajuta daca pierde el custodia copilului. Dupa ce au fost actori in nunta anului 2006, iata ca sotii Columbeanu se pregatesc sa joace acum in divortul anului 2011.

Casnicia lor se va desface la judecatoria Buftea pentru ca la mijloc exista si un copil, iar un ofiter de stare civila nu poate sa ii desparta in timp record. In cererea ei, Monica Columbeanu are cateva pretentii clare: in primul rand insista ca magistratul sa dea verdictul din culpa comuna.

"M-am dedicat cresterii si educarii fiicei noastre in paralel cu desavarsirea pregatirii mele", marturiseste celebrul fotomodel. "De asemenea, sotul meu, om de afaceri, s-a preocupat indeaproape de problemele profesionale, amandoi acordand o mai mare atentie acestora in detrimentul relatiei dintre noi", continua aceasta.

I.Columbeanu: Monica mi-a spus ca nu mai suporta umilintele la care o supun

Dincolo de diplomatia de fatada tipica in astfel de situatii, tanara doamna incearca sa incline balanta in favoarea ei si incearca sa isi descrie sotul drept un barbat frustrat fara sa aminteasca insa despre escapadele amoroase de ambele parti indelung speculate de presa.

"M-am preocupat si ma preocup foarte mult de educatia minorei Irina Columbeanu, aceasta fiind prioritara pentru mine in detrimentul sotului meu si cred ca acest fapt i-a creat acestuia un sentiment de frustrare si nemultumire", precizeaza Moni in cererea de divort.

Chiar daca s-a stins iubirea arzatoare de odinioara, reclamanta admite totusi ca sentimentele frumoase dintre ei n-au murit.

Pana la o separare definitiva lupta pentru custodia fetitei este in toi. Monica spera de pe acum sa castige disputa pentru ca: "Sotul meu s-a implicat mai mult in activitatea sa profesionala decat in relatiile sale cu fetita noastra, incercarile mele de a-i apropia pe cei doi avand sanse minime, ceea ce m-a determinat sa ii acord fiicei mele mai multa atentie pentru a compensa lipsa de afectiune si preocupare a tatalui".

In aceeasi cerere de divort pe care va fi obligata sa o sustina personal in fata judecatorului, Monica si-ar mai dori inca ceva: daca se poate sa achite Irinel toate cheltuielile cu procesul.

SURSA:STIRILE PRO TV

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu