duminică, 20 februarie 2011

Cristina Ţopescu: „Am ieşit din închisoare mai puternică“

Cristina Ţopescu (51 de ani) vorbeşte despre episodul detenţiei din comunism, despre reperele sale morale – regele Mihai şi Papa Ioan Paul al II-lea – şi despre copilăria petrecută la bunici.

Vedetei ştirilor Prima TV i-ar fi plăcut să exerseze mai mult alte genuri jurnalistice, precum interviul şi reportajul, dar spune că asta a depins şi de conjunctura profesională.
Te-ai descris în alte ocazii drept o persoană care suportă foarte greu suferinţa din jur - aşadar, empatică. Cum se împacă asta cu jurnalul încărcat de drame umane pe care-l prezin Da, mi-e greu să am zilnic de-a face cu nenorocirile oamenilor, mă stoarce sufleteşte şi psihic acest contact permanent cu drame, suferinţe şi nedreptăţi, ale soartei sau ale sistemului în care trăim, dar n-am încotro, trebuie să rezist. Face parte din meseria mea.



Mă încarc cu toate suferinţele, le simt uneori nepermis de mult, dar, paradoxal, ceea ce îmi atinge sufletul nu mă face mai vulnerabilă, ci mai puternică. ţi?

sursa  : Adevarul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu