luni, 15 august 2011

Când publicitatea exagerează !!!


Unele reclame, mai ales cele din cadrul campaniilor sociale, trec de extreme.



Unii creativi au recurs chiar la toate mijoacele pentru a atrage atenţia. Călcând cu ambele picioare pe tabuuri, şi ignorând sensibilităţile posibililor consumatori în legătură cu sexul, rasa, religia, publicitarii riscă mai ales în cadrul campaniilor sociale.

Iată câteva exemple dintre acestea.



În decembrie 2007, marca de săpun Just miza, în India, pe o alăturare menită să creeze controverse: copiii şi gândacii. "Dacă nu eşti complet curat, eşti murdar", suna sloganul. În 2008, Alka-Seltzer provoca ucrainienii, făcând pipi, la propriu, pe bradul de Crăciun.

Campaniile sociale sunt cele mai şocante. Este şi cazul unui afiş care promovează prudenţa la volan, în Australia, în 2009, sau cea împotriva violenţei domestice, din SUA, din 2008.


sursa:realitatea.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu