luni, 18 ianuarie 2010

RUSSIAN ROULETTE

Respira, respira profund
Calmeaza-te, imi spune
Daca joci, joci pentru tine
Ia o arma, si numara pana la trei
Transpir acum, miscandu-ma incet
Nu e timp de gandire, e randul meu

Si imi poti vedea inima batand
O poti vedea prin pieptul meu
Si sunt ingrozita dar nu plec
Stiu ca trebuie sa trec acest test
Doar apasa pe tragaci


Spune-ti o rugaciune
El spune inchide-ti ochii
Uneori ajuta
Apoi imi vine un gand inspaimantator
Daca el e aici inseamna ca nu e niciodata pierdut



Si imi poti vedea inima batand
O poti vedea prin pieptul meu
Si sunt ingrozita dar nu plec
Stiu ca trebuie sa trec acest test
Doar apasa pe tragaci


In timp ce ce viata imi trece prin fata ochilor
Ma intreb daca voi mai vedea vreodata un rasarit de soare?

Multi nu vor avea sansa sa spuna adio
Dar e prea tarziu sa ridic valoarea vietii mele



Si imi poti vedea inima batand
O poti vedea prin pieptul meu
Si sunt ingrozita dar nu plec
Stiu ca trebuie sa trec acest test
Doar apasa pe tragaci



Si imi poti vedea inima batand
O poti vedea prin pieptul meu
Si sunt ingrozita dar nu plec
Stiu ca trebuie sa trec acest test
Doar apasa pe tragacï

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu