sâmbătă, 16 ianuarie 2010

LA CE SE POT FOLOSI CRISTALELE SWAROVSKI



Păi, după spusele lui Jennifer Love Hewitt un glob disco uman … sau, la ce se referea ea mai exact, doar o anumită parte a corpului.
Deci, tipa are un crin, acela pe care îl tine jos la mezzanine pe care s-a hotărât să-l mai înveselească şi l-a împodobit cu cristale Swarovski.



„După ce m-am despărţit de iubitul meu, o prietenă mi-a pus cristale Swarovski pe «pasarica» mea preţioasă. Sclipea ca un glob de discotecă, aşa că în carte am un capitol întreg despre cum ar trebui femeile să îşi sclipicească păsăricile, a povestit vedeta.








Nu mi se pare o idee prea bună,mda nu ştiu ce să zic, dar .......
În plus, nu înţeleg cu ce o făcea să se simtă mai bine? Ieşea prin locuri publice şi primea complimente ce o făceau să se simtă mai încrezătoare cu crinul ei sclipicios?

Si totusi dacă vrei sa fi sclipitoare ca un glob disco,si sa luminezi din pantalon există o variantă mai simplă şi igienică totodată … lipeşte-ţi cristalele pe lenjeria intimă. Oricum locurile insorite trebuie sa fie o provocare .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu