miercuri, 20 iunie 2012

   Mă uit şi nu-mi vine să cred!
Vanghelie reacţionează la condamnarea lui Adrian Năstase


"Sunt bulversat. Mă uit şi nu-mi vine să cred. Nu mă puteţi bănui că sunt un fan Adrian Năstase, am avut multe dispue cu el, dar ceea ce se întâmplă azi în România trebuie să pună pe toată lumea pe gânduri. Trebuie condamnat oricine greşeşte şi e vinovat, dar dacă ne uităm la ce dosar e vorba, efectiv ne pune pe gânduri. Nu vreau eu să vorbesc in numele justiţiei. Mă pune gânduri că jocul politic nu mai are limite", a spus Vanghelie, la Realitatea TV.
Intrebat dacă decizia in cazul Năstase generează un sentiment de teamă, Vanghelie a replicat: "Nu teamă, ci sentiment de neîncredere într-o societate democratică".
"Jocul politic nu are limite. Nu aşa se rezolvă problemele în România. Decizia de condamnare este rezultatul jocului politic murdar. Nu mai există limite", a spus Vanghelie, citat de Mediafax. El a precizat că decizia de condamnare s-a bazat pe un dosar fără probe şi a arătat că nu în discutarea unor lucruri din campanie electorală din 2004 stă corupţia din România.
"Nu sunt un fan al lui Adrian Năstase. Dar cred că pe un dosar fără probe, care e discutabil, despre lucruri din campania electorală – nu asta e corupţia din România. Corupţia e la băieţii deştepţi care fură sute de milioane de euro din contractele din energie", a spus Vanghelie.
Adrian Năstase a fost condamnat definitiv, miercuri, de ICCJ, la doi ani de închisoare cu executare în dosarul "Trofeul calităţii", în care este acuzat în legătură cu strângerea de fonduri pentru campania electorală din 2004, când a candidat pentru Preşedinţie din partea PSD.

sursa realitatea.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu